sobota, 17 lutego 2018

Terapia (z) kotem

FELINOTERAPIA
to terapia polegająca na kontakcie osoby poddawanej terapii z kotem.

Dowiesz się więcej, sięgając po pozycje z naszych zbiorów: 


Książki:
  1. Animaloterapia : program Przedszkolnego Klubu Animals "Cztery Łapy" / Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska
  2. Joanna Skorupa. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. Sygn. 88811
  3. Baw się poprzez animaloterapię : przykład gotowych sytuacji edukacyjnych z udziałem zwierząt : (z doświadczeń zaczerpniętych podczas pracy terapeutycznej prowadzonej we współpracy z Fundacją Ama Canem) / Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska, Joanna Skorupa. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012. Sygn. 94290
  4. Felinoterapia w teorii i praktyce / Dorota Rybicka. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, 2017. Sygn. 98895
Artykuły z czasopism
  1. Co leczy kot? / Barbara Wujczyk // Charaktery. - 2014, nr 9, s. 46-47
  2. Przygoda z kotem / Bożena Żak // Szkoła Specjalna. - 1998, nr 1, s. 29-30
  3. Raczkować z psem, dojrzewać z kotem / Maja Vogt-Kostecka // Remedium. - 2017, nr 1, s. 25-27
  4. Rola zwierząt w socjoterapii / Maja Vogt-Kostecka // Remedium. - 2017, nr 3, s. 8-10
  5. Terapie z udziałem zwierząt / Maja Vogt-Kostecka // Remedium. - 2017, nr 2, s. 13-15
  6. Zwierzaki na zdrowie / Deborah Wells // Charaktery. - 2013, nr 1, s. 44-47.



Koty na fotkach to nie przypadkowe koty z internetu, tylko nasze bibliotekarskie koty. Jeżeli chcecie, pokażcie nam swoje pupilki.

7 komentarzy:

  1. Wasze kociaki są wspaniałe! Pozdrowienia od stałego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten łaciaty kot jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mamy kociaka to naprawdę dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się wpis o kociakach w https://www.statkihistoryczne.pl/kot-syberyjski-poznaj-tego-zwinnego-zwierzaka/ i moim zdaniem jest tak, iż z pewnością każdy z nas także tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ponad to koty syberyjskie lubią kąpiele :) Dziękuję za link.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że koty jako zwierzęta są bardzo miłe. Tym bardziej, iż ja także mam u siebie ładnego kociaka. Strasznie podoba mi się to co przedstawiono w http://kotkot.pl/przygarniamy-kota-jaka-rasa-bedzie-odpowiednia/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że kociaki są całkiem popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń