poniedziałek, 8 maja 2023

Bibliotekarz - ocean wiedzy

Już od najmłodszych lat, rodzice zaszczepili mi miłość do książek. To razem z nimi chodziłam do biblioteki i już wówczas mogłam sama wybierać książeczki, które chciałam przeglądać, a potem czytać J Wtedy też po raz pierwszy poznałam osobę, która zajmowała się wypożyczaniem książek… był to bibliotekarz.

Kim jest więc ów bibliotekarz? Wtenczas myślałam, że to tylko osoba, która doradza w doborze literatury, ale dzisiaj już wiem, że to ktoś więcej… Bibliotekarz to ktoś wyjątkowy, swego rodzaju przewodnik po świecie literatury, kompas wskazujący literackie kierunki, ocean wiedzy...

Dzisiaj obchodzimy Dzień Bibliotekarza i Bibliotek, w związku z czym składamy na dłonie bibliotekarzy i bibliotekarek tomy życzeń, aby każdy dzień ich pracy był jak karta wypełniona barwną treścią do książki życia J

Autor: Małgorzata Iglewska-Jendrzejewska
Źródło obrazka: pixabay.com

2 komentarze: