Nauczyciele, którzy chcą pogłębić związki z technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, powinni koniecznie zapoznać się z nowym numerem Biblioteki Centrum Informacji (1/2018). Dowiecie się, jak stosować w swojej pracy takie narzędzia jak Twitter, Instagram, Flickr, piZap oraz przestrzenie do przechowywania danych "w chmurze".
Natomiast o tym, jak się tym bogactwem dostępnych form nie zachłysnąć i rozsądnie korzystać z możliwości stwarzanych przez nowe media, przeczytacie w artykule Lidii Pokrzyckiej "Edukacja medialna a nowe metody kształcenia" zamieszczonego w Nowej Szkole (10/2017)
Kujawsko-Pomorski Przegląd Oświatowy UczMy (2/2018) w całości poświęcony jest zagadnieniom komunikacji w edukacji. Wypowiadają się pracownicy kujawsko-pomorskich KPCEN-ów, teoretycy i praktycy.
W niezawodnie wspierającej nauczycieli bibliotekarzy Bibliotece w Szkole (2/2018) upewniamy się: w bibliotece szkolnej przeprowadzamy skontrum, a nie (jak chciałyby niektóre organy prowadzące) inwentaryzację za pomocą spisu z natury. Kolejny numer pisma (3/2018) przybliża zagadnienia prawne związane z organizowaniem w szkole kiermaszu, loterii oraz konkursów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz